Több marketing feladat, egy kézben

Ma már téves az az elképzelés, hogy egy ember képes teljes körűen ellátni egy cég marketing tevékenységét. Sajnos még mindig látni olyan álláshirdetéseket, amelyben a magyar cégek egy személyre bíznának minden feladatot. De egy ember számára egyszerűen lehetetlen ellátni minden feladatot. A digitális reklámügynökség szerint minimum kettő, de inkább három, vagy több fő együttes és összehangolt munkájára van szükség ahhoz, hogy például az online világban helyt tudjunk állni, és tudjuk tartani a lépést a konkurenciával. Helyes viszont az az elképzelés, hogy jó, ha egy kézben vannak az ehhez kapcsolódó feladatok. Mármint a digitális ügynökség csapatában is van egy olyan személy, akihez tartozik az adott cég, adott project és ő átlátja az egészet, koordinálja, ha szükséges módosít, tárgyal, finomít, egyeztet. De ez nem jelenti azt, hogy ő ír minden egyes blogbejegyzést, ő fotóz le minden egyes képet, ő időzíti a posztokat, vagy készíti el az éppen aktuális email kampányt. És ez még csak egy része azoknak a feladatoknak, amiket egy jól szervezett és remek szakemberekből álló digitális reklámügynökség csapat képes ellátni. A költségek csökkentése végett rábízhatjuk mindezt egy emberre. De hamar ki fog derülni, hogy túlnőnek egy ember munkaidején és feladatkörén mindezek a feladatok. Tehát a digitális ügynökség azt javasolja, hogy válasszunk inkább olyan megoldást, ami lehet, hogy kicsit nagyobb összegű befektetést igényel a részünkről, de nem egy szélmalomharc és valós eredményeket is hoz.

Scroll to top