Online kampányok időzítése

Online kampányok időzítése

Ha van már némi ismereted az online marketinggel kapcsolatosan, biztosan te is tisztában vagy azzal a ténnyel, amit a magyar reklámügynökségek sem győznek eleget hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a megfelelő ütemezés és időzítés. Egydigitális reklámügynökség megbízásai általában igen komplex, több online marketing elemet magába foglaló kampányok sikeres összeállítására és lebonyolítására szól. De nézzünk egy példát. Ha mondjuk egy teljesen új cég, vagy márka kíván betörni a hazai piacra, neki lényegesen magasabb összegeket kell elköltenie a digitális reklámügynökség munkájára, mint egy már működő és piacilag jól pozícionált és bevezetett, nagy múltú cégnek. A magyar reklámügynökségek ilyenkor egy komplex online marketing megjelenési mixet állítanak össze, amelynek elemeit részletesen is kidolgozzák. Lényegében tekinthetünk rá úgy, mint egy projectre, amiben ugyan úgy vannak előre meghatározott határidők. Ha például július 8-án tervezi a webáruház a nyitást, addigra mindennel készen kell lenniük, sőt. Sok esetben már hetekkel előtte megkezdődik a potenciális vásárlók ingerlése és a figyelemfelkeltés. Biztosan te is találkoztál már olyan online reklámokkal, ami arról szólt, hogy hamarosan minden kiderül, nyitás hamarosan. Tehát egy kampány sem feltétlenül csak egy napra fókuszál ,de az biztos, hogy legintenzívebben a nyitás napján kell jelen lenni és az egyes marketing elemek időzítéseit is ahhoz kell igazítani, akár óráról órára beütemezve.

Scroll to top