A webáruház készítés munkafolyamatát jobb, ha szakemberre bízzuk. Ezek a szakemberek tapasztalataikkal, tanácsaikkal segítenek a webáruházat sikeressé tenni. Ezért a szakemberek a webáruház készítésének bizonyos lépéseit betartva és a webáruház tulajdonosok igényeit figyelembe véve szerkesztik meg a kívánt webshopot.

A webáruház készítés első lépése az igényfelmérés és a marketingtervezés. A szakemberek részletesen kikérik a megrendelő véleményét, felmérik igényeit, majd megtervezik a webáruház marketing stratégiáját. Ezután megkezdik a professzionális grafika részletes kidolgozását, melyet a legmagasabb elvárásoknak megfelelően készítenek el. A megrendelő igénye szerint hatékony eladásnövelő funkciókat építenek be a felépített webáruházba.

Majd ezután építik be a szakemberek a komplex fejlesztéseket és a további egyedi igényeket, mint például a raktárszoftver összekapcsolása, vagy más, komplex adatbázis műveletek. Legvégül egy teljes körű látogatottságnövelő szolgáltatást kínálnak fel a szakemberek a webáruház tulajdonosnak, mely a következő igen hasznos funkciókat tartalmazza: kulcsszó kutatás és elemzés, keresőmarketing, Google Adwords, Facebook marketing, ár-összehasonlító oldal integrációja.

A siker érdekében, a webáruház készítésekor bizonyos szempontokat a szakemberek is a megrendelő figyelmébe szoktak ajánlani. Elsőként nagyon fontos, hogy a webáruház szerkezetében minél egyszerűbb és keresőmotor barát legyen, ami könnyebbé teszi a vásárlók számára a termékek kikeresését. A webáruházunkban fel kell tűntessünk valamilyen kapcsolat felvételi lehetőséget és elérhetőséget. Ezen kívül jó, ha webáruházunk rendelkezik értékesítési elemzéssel, hogy a vásárlók kinyilváníthassák véleményüket a termékekkel kapcsolatban.